Wednesday, May 12, 2010

Cinta Sempurna....

cinta sempurna by yuna.. love this song very much... this song remembered me for someone.. the lyrics very meaningfull...

**************************************************
Aku manusia lemah...
Selalu terjatuh...
Berbeda aku darimu...
Kau berdiri teguh...

Aku serba tiada...
Aku kekurangan...
Dan bila kau tiba...
Aku hilang dari kewujudan...

Sempurnanya sifatmu...
Telusnya hatimu...
Jujurnya niatmu...
Tingginya kesabaranmu...

Lepaskanlah diriku...
Kerna aku tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna...
Darimu...
Darimu..ohhhhh....

Bukan aku tak pernah...
Mengerti dirimu...
Ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku...
Hilangkan rasa itu...
Akhirkan semua...
Dan bila kau sedar aku hilang dari kewujudan...

Sempurnanya sifatmu...
Telusnya hatimu...
Jujurnya niatmu...
Tingginya kesabaranmu...

Lepaskanlah diriku...
Kerna aku tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna...
Darimu...
Darimu..ohhhhh....
***************************************************

No comments:

Post a Comment